E-KAD

INFO@BSEKAD.COM

phone: +98 21 886 00 836 ​

استنت فلزی بیلیاری

استنت‌های فلزی بیلیاری لوله‌های توری شکل کوچک و توخالی ساخته شده از فلز هستند که برای درمان انسداد مجاری صفراوی استفاده می‌شوند، این لوله‌هایی هستند که صفرا را از کبد و کیسه صفرا به روده کوچک می‌برند. این استنت‌ها به مجاری صفراوی وارد می‌شوند تا به باز نگه داشتن آنها کمک کنند و به صفرا اجازه می‌دهند آزادانه‌تر جریان یابد. این می تواند به کاهش علائم و عوارض ناشی از انسداد، مانند زردی یا درد کمک کند.

استنت های فلزی صفراوی معمولاً در مدیریت بیماری هایی مانند سرطان مجرای صفراوی، سرطان پانکراس و تنگی های خوش خیم مجاری صفراوی استفاده می شود. آنها را می توان در طی روشی به نام (ERCP) وارد کرد، که در آن یک محدوده انعطاف پذیر از طریق دهان، مری و معده به دوازدهه برای دسترسی به مجاری صفراوی منتقل می شود.

استنت ها می توانند به تسکین علائم و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به انسداد صفراوی کمک کنند. با این حال، مانند هر روش پزشکی، خطرات و عوارض بالقوه مرتبط با قرار دادن استنت های فلزی صفراوی وجود دارد، بنابراین مهم است که این موارد را با یک متخصص مراقبت های بهداشتی در میان بگذارید.

این ویدیو صرفا جهت مشاهده عملکرد استنت و نحوه جایگذاری استنت میباشد .همانطور که در ویدیو مشاهده میشود ، ورودی  مجرای  صفراوی که اصظلاحا پاپی نام دارد توسط ابزار اسفنکتروتوم ( توسط حرارت داده شده ) گشاد شده و پس از عبور گاید وایر ( که در تصویر به رنگ زرد – مشکی است ) و استقرار آن در محل مناسب برای رهاسازی استنت ،  متخصص استنت را از روی گاید عبور داده و در محل مورد نظر تنگی ، آن را رها کرده که اصطلاحا release شدن استنت نامیده میشود  با  باز شدن استنت ، تنگی ناشی از تومور برطرف میشود . 

لطفا صبر کنید

فرم ساز آسان

تلفن :

836 00 886 21 98+

آدرس:

تهران – میدان شیخ بهایی – بن بست صبا – پلاک 4

ایمیل :

INFO@BSEKAD.COM

درباره  e-KAD

بخش های اداری

نمایندگی ها

شروع فعالیت

توزیع کنندگان

محصولات :

ملزومات تشخیصی درمانی آندوسکوپی

ملزومات عمل ERCP

تیوب تغذیه و PEG

استنت ها

تماس از طریق واتساپ